Men du!!! Den där tröjan var riktigt gräslig den i mitt tycke! Om de nu promt var tvungen att byta tröja/logga så kunde de väl tagit den röda tröjan med de korsade värjorna på bröstet. Den är då anständig iaf! -)
Sharks har just nu både 2a och 9e val i årets draft. Blir det en sjuk trade dom laddar för eller går dom för valen (Stenberg som 2a och den bästa försvararen dom kan ta som 9e?)
Men du!!! Den där tröjan var riktigt gräslig den i mitt tycke! Om de nu promt var tvungen att byta tröja/logga så kunde de väl tagit den röda tröjan med de korsade värjorna på bröstet. Den är då anständig iaf! -)