Japp, jag såg att det var klart med färgerna. Men det jag menade var alltså att det hade varit bättre om de valt den röda tröjan, för den är åtminstone snygg.... nåja, inte mycket att göra!
men jag håller med. När de nu ändå gick tillbaka till de tidigare färgerna så var det riktigt skumt att de ej tog tillbaka den gamla loggan. Eller åtminstone en "hottad" variant av den.
Sharks har just nu både 2a och 9e val i årets draft. Blir det en sjuk trade dom laddar för eller går dom för valen (Stenberg som 2a och den bästa försvararen dom kan ta som 9e?)
Japp, jag såg att det var klart med färgerna. Men det jag menade var alltså att det hade varit bättre om de valt den röda tröjan, för den är åtminstone snygg.... nåja, inte mycket att göra!
men jag håller med. När de nu ändå gick tillbaka till de tidigare färgerna så var det riktigt skumt att de ej tog tillbaka den gamla loggan. Eller åtminstone en "hottad" variant av den.