Deas: Precis detta betyder vassare PP och en spelare som kan gå på mål + att inte görglömma har enorm rutin och även hyfsade ledaregenskaper som rangers inte haft vidare mycket av sedan Mess slutade tyvärr
Sharks har just nu både 2a och 9e val i årets draft. Blir det en sjuk trade dom laddar för eller går dom för valen (Stenberg som 2a och den bästa försvararen dom kan ta som 9e?)
Precis detta betyder vassare PP och en spelare som kan gå på mål + att inte görglömma har enorm rutin och även hyfsade ledaregenskaper som rangers inte haft vidare mycket av sedan Mess slutade tyvärr