WarhawK: Poti till Islanders. Rangers mest utbuade spelare gör vad jag han kan för att samla populäritetspoäng.
Spännande att se vem som blir mest utbuad i laget kommande säsong istället? Weekes vann över fansen i slutet av säsongen. Jag tror att Tutin kan bli en "favorit", han gav bort pucken lite för ofta för sitt eget bästa.
Sharks har just nu både 2a och 9e val i årets draft. Blir det en sjuk trade dom laddar för eller går dom för valen (Stenberg som 2a och den bästa försvararen dom kan ta som 9e?)
WarhawK: Poti till Islanders. Rangers mest utbuade spelare gör vad jag han kan för att samla populäritetspoäng.
Spännande att se vem som blir mest utbuad i laget kommande säsong istället? Weekes vann över fansen i slutet av säsongen. Jag tror att Tutin kan bli en "favorit", han gav bort pucken lite för ofta för sitt eget bästa.