Danne_l: visst är det så har vi tur spelar alla spelarna bra och vi slipper detta , men det är nog har lite för höga förhoppningar om vår kära NY publik det ju
Sharks har just nu både 2a och 9e val i årets draft. Blir det en sjuk trade dom laddar för eller går dom för valen (Stenberg som 2a och den bästa försvararen dom kan ta som 9e?)
visst är det så har vi tur spelar alla spelarna bra och vi slipper detta , men det är nog har lite för höga förhoppningar om vår kära NY publik det ju