Dragan 2k: Med tanke på han gick dit för pengarna så tror jag han är ganska motiverad spela där så jag tror på detta jag , sen tycker jag Rangers har saknat en bra powerforward ett bra tag nu , eller rättare sagt sedan Graves slutade så
Sharks har just nu både 2a och 9e val i årets draft. Blir det en sjuk trade dom laddar för eller går dom för valen (Stenberg som 2a och den bästa försvararen dom kan ta som 9e?)
Med tanke på han gick dit för pengarna så tror jag han är ganska motiverad spela där så jag tror på detta jag , sen tycker jag Rangers har saknat en bra powerforward ett bra tag nu , eller rättare sagt sedan Graves slutade så