Deas: Jo det kan bli lite lurigt att få ihop laget ju , kanske blir så dom inte erbjuder rucinsky nå överdrivet kontrakt utan ger han ett skambud och tar han det så får han spela 3:e linan med hossa och nån mer .. känns ju svårt få ihop linorna iaf
Sharks har just nu både 2a och 9e val i årets draft. Blir det en sjuk trade dom laddar för eller går dom för valen (Stenberg som 2a och den bästa försvararen dom kan ta som 9e?)
Jo det kan bli lite lurigt att få ihop laget ju , kanske blir så dom inte erbjuder rucinsky nå överdrivet kontrakt utan ger han ett skambud och tar han det så får han spela 3:e linan med hossa och nån mer .. känns ju svårt få ihop linorna iaf