Paddan: Ett trevligt iniativ detta ju , kan säkert göra att det kanske sänds mer matcher på PPV dit , vet iofs inte hur hett hockey intresset är där men man vet ju itne
Sharks har just nu både 2a och 9e val i årets draft. Blir det en sjuk trade dom laddar för eller går dom för valen (Stenberg som 2a och den bästa försvararen dom kan ta som 9e?)
Ett trevligt iniativ detta ju , kan säkert göra att det kanske sänds mer matcher på PPV dit , vet iofs inte hur hett hockey intresset är där men man vet ju itne