nu i dessa silly season tider - både beträffande NHL och Elitserien vad är det för deadlines som gäller framöver. Den 15/7 är någon. Finns det flera? Och vad gäller dessa deadlines? Finns det något transferfönster om man vill kalla det för det som kommer?
Warhawk? Poffa? Känns som information ni bara längtar efter att få dela med er av.
Sharks har just nu både 2a och 9e val i årets draft. Blir det en sjuk trade dom laddar för eller går dom för valen (Stenberg som 2a och den bästa försvararen dom kan ta som 9e?)
nu i dessa silly season tider - både beträffande NHL och Elitserien vad är det för deadlines som gäller framöver. Den 15/7 är någon. Finns det flera? Och vad gäller dessa deadlines? Finns det något transferfönster om man vill kalla det för det som kommer?
Warhawk? Poffa? Känns som information ni bara längtar efter att få dela med er av.