NHL

Nationellt · 16190 inlägg · 804 ämnen

Inlägg: 730430

Sv: Silly Season inför 06/07
Deas: Jag har för mig att förspelet till fjolårssäsongen i NHL sågs som väldigt speciell, därför lämnades det väl nästan öppet ända fram till säsongsstarten av elitserien (och alla andra serier i Europa) att mer eller mindre plocka spelare fritt. Därför lämnade ju exempelvis Niklas Nordgren Timrå i slutet av augusti, var det väl. Men det sas väl då, har jag för mig, att det "upplägget" elller vad jag ska kalla det, var en engångsföreteelse, och att det hädanefter är 15 juli och inget annat som gäller. Ja, om det nu inte blir några förändringar vad gäller just det. De svenska klubbarna, Hockeyligan inkluderad, är väl som bekant inte så jättenöjda att det går att plocka spelare så sent som det nu gör.

Sv: Allmän tråd för NHL
Sharks har just nu både 2a och 9e val i årets draft.
Blir det en sjuk trade dom laddar för eller går dom för valen (Stenberg som 2a och den bästa försvararen dom kan ta som 9e?)
Sidan sköts av: Paddan SuneMangs