Svenska klubbar borde väl vara relativt nöjda med nuvarande avtal? De kan inte tappa spelare i slutet av sommaren och får mer pengar än tidigare. 200 000 dollar per spelare är det va? Fördelat på den spelarens senaste svenska klubbar?
Sharks har just nu både 2a och 9e val i årets draft. Blir det en sjuk trade dom laddar för eller går dom för valen (Stenberg som 2a och den bästa försvararen dom kan ta som 9e?)
Svenska klubbar borde väl vara relativt nöjda med nuvarande avtal? De kan inte tappa spelare i slutet av sommaren och får mer pengar än tidigare. 200 000 dollar per spelare är det va? Fördelat på den spelarens senaste svenska klubbar?