Deas: Jo jag tror nog det blir en lönesänkning för han eller en ganska liknande lön .. kan ju bli nå lag som får något ryck nu ju när marknaden börjar tunnas ut
Sharks har just nu både 2a och 9e val i årets draft. Blir det en sjuk trade dom laddar för eller går dom för valen (Stenberg som 2a och den bästa försvararen dom kan ta som 9e?)
Jo jag tror nog det blir en lönesänkning för han eller en ganska liknande lön .. kan ju bli nå lag som får något ryck nu ju när marknaden börjar tunnas ut