Dragan 2k: Jag vet inte om signingbonus och sånt är så vanligt i företagsvärlden, fast det är klart det finns ju fallskärmar... sägs det.
På tal om löneförhandlingar förresten, i artikeln i länktipset kan ni se hur mycket varje NHL-klubb spenderat på spelartruppen hittills denna försäsong.
Sharks har just nu både 2a och 9e val i årets draft. Blir det en sjuk trade dom laddar för eller går dom för valen (Stenberg som 2a och den bästa försvararen dom kan ta som 9e?)
Dragan 2k: Jag vet inte om signingbonus och sånt är så vanligt i företagsvärlden, fast det är klart det finns ju fallskärmar... sägs det.
På tal om löneförhandlingar förresten, i artikeln i länktipset kan ni se hur mycket varje NHL-klubb spenderat på spelartruppen hittills denna försäsong.