Paddan: Ganska bra sammanfattning detta , såg bara en miss i rangers delan det dom nämnde att straka inte skulle komma tillbaka eftersom rangers signade shan , men straka hade ju signat innan dom signade shan så antagligen menade dom rucinsky istället
Sharks har just nu både 2a och 9e val i årets draft. Blir det en sjuk trade dom laddar för eller går dom för valen (Stenberg som 2a och den bästa försvararen dom kan ta som 9e?)
Ganska bra sammanfattning detta , såg bara en miss i rangers delan det dom nämnde att straka inte skulle komma tillbaka eftersom rangers signade shan , men straka hade ju signat innan dom signade shan så antagligen menade dom rucinsky istället