Oj!! Ja, en del av de där var faktiskt RIKTIGT snygga! Man kan ju alltid hoppas att ledningen tar sitt förnuft till fånga och förhoppningsvis kastar ett öga på den sajten. :-)
Sharks har just nu både 2a och 9e val i årets draft. Blir det en sjuk trade dom laddar för eller går dom för valen (Stenberg som 2a och den bästa försvararen dom kan ta som 9e?)
Oj!! Ja, en del av de där var faktiskt RIKTIGT snygga! Man kan ju alltid hoppas att ledningen tar sitt förnuft till fånga och förhoppningsvis kastar ett öga på den sajten. :-)