Deas: En länk kan ju till exempel vara till Gunnar Nordströms blogg. Läste någon annan NHL-blogg där man spekulerade i att dessa nomineringar av mindre kompetenta GM:s i Islanders är ett sätt för Mad Mike att fortsätta sin historia med minst sagt tveksamma spelarvärvningar till klubben.
Fast nu verkar han ju ha fått en värdig motståndare i GM:n i Toronto, där man tydligen med glädje slänger ut groteskt mycket pengar på spelare som McCabe och Peca
Sharks har just nu både 2a och 9e val i årets draft. Blir det en sjuk trade dom laddar för eller går dom för valen (Stenberg som 2a och den bästa försvararen dom kan ta som 9e?)
Deas: En länk kan ju till exempel vara till Gunnar Nordströms blogg. Läste någon annan NHL-blogg där man spekulerade i att dessa nomineringar av mindre kompetenta GM:s i Islanders är ett sätt för Mad Mike att fortsätta sin historia med minst sagt tveksamma spelarvärvningar till klubben.
Fast nu verkar han ju ha fått en värdig motståndare i GM:n i Toronto, där man tydligen med glädje slänger ut groteskt mycket pengar på spelare som McCabe och Peca