Samtidigt så kan man ju läsa denna blogg: Off Wing Opinion. Där har man bland annat försökt att samla kommentarer och åsikter från diverse media om farsen som utspelar sig på Long Island.
Sharks har just nu både 2a och 9e val i årets draft. Blir det en sjuk trade dom laddar för eller går dom för valen (Stenberg som 2a och den bästa försvararen dom kan ta som 9e?)
Samtidigt så kan man ju läsa denna blogg: Off Wing Opinion. Där har man bland annat försökt att samla kommentarer och åsikter från diverse media om farsen som utspelar sig på Long Island.