NHL

Nationellt · 16190 inlägg · 804 ämnen

Inlägg: 731609

Sv: Silly Season inför 06/07
Icing-Ove:
Jag anser inte den forwards uppsättning är vidare grym , kommer inte orsaka skrämsel hicka för många lag där inte .. för att inte snacka om deras ganska svaga både back och målvakts sida ... nu får dom betala priset för erbjöd hatcher och ratjhe 3,5 miljoners kontrakt .. snacka om kasta pengarna i sjön

deras 1:a line håller bra klass .. tänk då på att foppa brukar missa runt 20 matcher + att gagne inte ens har resignat än och återstår om dom har råd med hans lön

Sv: Allmän tråd för NHL
Sharks har just nu både 2a och 9e val i årets draft.
Blir det en sjuk trade dom laddar för eller går dom för valen (Stenberg som 2a och den bästa försvararen dom kan ta som 9e?)
Sidan sköts av: Paddan SuneMangs