Rangers har tradat Domenic Moore till Preds för Adam Hall , Preds skickade sedan Moore + Libor Pivko till pingvinerna mot ett 3:e val i draften 2007
Kan ju säga att inte har full koll på vad preds gm fick ut av detta dock , klara vinnare i denna trade är ju pingvinerna som fick en grymt bra PK spelare + ytterligare en prospect för ett ynka 3:e val .. traden för rangers del tror jag är ganska jämn för tror både Hall och Moore ganska likvärdiga spelare .. den stora förloren i mina ögon är preds som gav bort 2 spelare för få ett 3:e val
personligen kommer man sakna Moore , bara hoppas att Hall är en spelare man kommer uppskatta lika mycket
Sharks har just nu både 2a och 9e val i årets draft. Blir det en sjuk trade dom laddar för eller går dom för valen (Stenberg som 2a och den bästa försvararen dom kan ta som 9e?)
Kan ju säga att inte har full koll på vad preds gm fick ut av detta dock , klara vinnare i denna trade är ju pingvinerna som fick en grymt bra PK spelare + ytterligare en prospect för ett ynka 3:e val .. traden för rangers del tror jag är ganska jämn för tror både Hall och Moore ganska likvärdiga spelare .. den stora förloren i mina ögon är preds som gav bort 2 spelare för få ett 3:e val
personligen kommer man sakna Moore , bara hoppas att Hall är en spelare man kommer uppskatta lika mycket