Är det verkligen klart att Malkin kommer spela i NHL nästa säsong? På det jag läst låter det mer som att han tänker stanna borta i Rysslnad. Dock vet man ju aldrig.....
Sharks har just nu både 2a och 9e val i årets draft. Blir det en sjuk trade dom laddar för eller går dom för valen (Stenberg som 2a och den bästa försvararen dom kan ta som 9e?)
Är det verkligen klart att Malkin kommer spela i NHL nästa säsong? På det jag läst låter det mer som att han tänker stanna borta i Rysslnad. Dock vet man ju aldrig.....