Intervju med underbarnet från Ryska Sports Express igår. Översatt till Engelska av "Yura Zyuzin of Russian Hockey Digest".
Han vill verkligen över. Velichkin får stå för det han sa ifjol; att Malkin behövde ett år till i Ryssland för att utvecklas och förbereda sig för OS. Nu säger han igen att han behöver ett år till. Hah, glöm det. Skönt att se hur Malkin själv poängterar att klubbledningen bara upprepar det de sa vid samma tidpunkt förra året.
Nä, Metallurg fick ett år extra av honom, dags att ge upp tjafset nu och låta honom åka.
mattias - 74: Där kom den - bomben. Babcock tillbaka i en roll som gjort honom genuint hatad flera ggr tidigare. Frågan är vilken väg han väljer den här gången och vilken syn Oilers har på den här rekryteringen.
Intervju med underbarnet från Ryska Sports Express igår. Översatt till Engelska av "Yura Zyuzin of Russian Hockey Digest".
Han vill verkligen över. Velichkin får stå för det han sa ifjol; att Malkin behövde ett år till i Ryssland för att utvecklas och förbereda sig för OS. Nu säger han igen att han behöver ett år till. Hah, glöm det. Skönt att se hur Malkin själv poängterar att klubbledningen bara upprepar det de sa vid samma tidpunkt förra året.
Nä, Metallurg fick ett år extra av honom, dags att ge upp tjafset nu och låta honom åka.