Paddan: Eller det är klart. Säger lagen så är det väl ingen tvekan om det hela? Han säger upp sig från sitt kontrakt med dem och gör sedan vad han vill.
Och Metallurg får inte ens de 200 000$ de fått om ryssarna signat på övergångsavtalet ;D
mattias - 74: Där kom den - bomben. Babcock tillbaka i en roll som gjort honom genuint hatad flera ggr tidigare. Frågan är vilken väg han väljer den här gången och vilken syn Oilers har på den här rekryteringen.
Och Metallurg får inte ens de 200 000$ de fått om ryssarna signat på övergångsavtalet ;D