Paddan: Vad sägs om följande teori. Malkin går tillbaka till sin gammla agent för att de kan intyga att han blev lurad att skriva på ett så långt kontrakt utan NHL-clause? Iom. att de var hans agent då han signade på det kontraktet.
Iof. borde väl den agenten he del av skulden, de borde väl rådit Malkin att inte skriva på?
mattias - 74: Där kom den - bomben. Babcock tillbaka i en roll som gjort honom genuint hatad flera ggr tidigare. Frågan är vilken väg han väljer den här gången och vilken syn Oilers har på den här rekryteringen.
Iof. borde väl den agenten he del av skulden, de borde väl rådit Malkin att inte skriva på?
Jaja, längtar tills den här soppan är över.