Hade någon form utav anledning till varför tabellen blev som den blev. Men när jag satt och började skriva ner varför jag satt dem där jag satt dem så insåg jag att jag faktiskt knappt följt med i det som hänt här på slutet och att om jag skulle skriva ner något så kommer det bli allt för långt ändå.
mattias - 74: Där kom den - bomben. Babcock tillbaka i en roll som gjort honom genuint hatad flera ggr tidigare. Frågan är vilken väg han väljer den här gången och vilken syn Oilers har på den här rekryteringen.
Deas:
Hade någon form utav anledning till varför tabellen blev som den blev. Men när jag satt och började skriva ner varför jag satt dem där jag satt dem så insåg jag att jag faktiskt knappt följt med i det som hänt här på slutet och att om jag skulle skriva ner något så kommer det bli allt för långt ändå.