WarhawK: Det är ju alldeles riktigt. Tänkte inte ens på det, men om man istället säger som så då att tabellen är ett utdrag på hur jag tror att det skulle sett ut enbart efter att ha tittat i poängkolumnen.
mattias - 74: Där kom den - bomben. Babcock tillbaka i en roll som gjort honom genuint hatad flera ggr tidigare. Frågan är vilken väg han väljer den här gången och vilken syn Oilers har på den här rekryteringen.
WarhawK: Det är ju alldeles riktigt. Tänkte inte ens på det, men om man istället säger som så då att tabellen är ett utdrag på hur jag tror att det skulle sett ut enbart efter att ha tittat i poängkolumnen.