Och enligt Gonchar är det nu säkert att Malkin stannar. Han har "en anledning" till att han måste stanna. Vad vet jag inte. Han kanske sa det under pistolhot :P
Jaja, han lyckades iaf bli av med ett av de två åren han hade kvar på kontraktet.
Klubbledningen agerar ju verkligen fint får man säga. Tänk om Brynäs lurar på Bäckström ett 4årskontrakt utan NHL-clausul och sen två år irad håller kvar honom mot sin vilja.
mattias - 74: Där kom den - bomben. Babcock tillbaka i en roll som gjort honom genuint hatad flera ggr tidigare. Frågan är vilken väg han väljer den här gången och vilken syn Oilers har på den här rekryteringen.
Jaja, han lyckades iaf bli av med ett av de två åren han hade kvar på kontraktet.
Klubbledningen agerar ju verkligen fint får man säga. Tänk om Brynäs lurar på Bäckström ett 4årskontrakt utan NHL-clausul och sen två år irad håller kvar honom mot sin vilja.