Paddan: Aha jag har ingen aning vad det är iaf , bara hoppas på han blir frisk och kry snart för detta är en spelare jag önskar all lycka som gör ett slitjobb i det tysta och inte får nå skriverier för det + han extra viktig i PK när Moore försvann till pingvinerna
mattias - 74: Där kom den - bomben. Babcock tillbaka i en roll som gjort honom genuint hatad flera ggr tidigare. Frågan är vilken väg han väljer den här gången och vilken syn Oilers har på den här rekryteringen.
Aha jag har ingen aning vad det är iaf , bara hoppas på han blir frisk och kry snart för detta är en spelare jag önskar all lycka som gör ett slitjobb i det tysta och inte får nå skriverier för det + han extra viktig i PK när Moore försvann till pingvinerna