Detta om Salming stämmer inte riktigt! Det som kommer hända är att Salming kommer få en banner upphängd i taket, men hans nr kommer ej att pensioneras.
Toronto har följande som villkor för tröjupphängning: "The Leafs only retire numbers of distinguished players who have died or had their career shortened due to tragic or catastrophic circumstances."
Naturligtvis är det en stor ära att bli hedrad på det sätt Salming kommer bli också. men det känns ändå inte riktigt som samma sak. Tycker det är en knepig "policy" som Leafs valt att köra med, men men.... man får väl nöja sig med det man får antar jag! :-)
mattias - 74: Där kom den - bomben. Babcock tillbaka i en roll som gjort honom genuint hatad flera ggr tidigare. Frågan är vilken väg han väljer den här gången och vilken syn Oilers har på den här rekryteringen.
Detta om Salming stämmer inte riktigt! Det som kommer hända är att Salming kommer få en banner upphängd i taket, men hans nr kommer ej att pensioneras.
Toronto har följande som villkor för tröjupphängning: "The Leafs only retire numbers of distinguished players who have died or had their career shortened due to tragic or catastrophic circumstances."
Naturligtvis är det en stor ära att bli hedrad på det sätt Salming kommer bli också. men det känns ändå inte riktigt som samma sak. Tycker det är en knepig "policy" som Leafs valt att köra med, men men.... man får väl nöja sig med det man får antar jag! :-)