Sv: Jim Balsillie köper Penguins
Deas: Ett skönt upplägg de har...bara köpa och flytta lag lite som de vill. Är det för att sätta press på publiken så de kommer på matcherna tro? För alla städer och dess invånare vill väl ha ett hockeylag med på kartan.