Deas: Ja skrev jag nåt annat? En bra forward vet även att uppskatta backcheching och spel i egen zon.
Tss...snälla du. Pens var mitt favoritlag tidigt och jag har följt Jagr genom hela resan därborta och jag måste säga att han är något överskattad. Visst är han en fantastisk sniper, men han är ingen Forsberg som exempel.
mattias - 74: Där kom den - bomben. Babcock tillbaka i en roll som gjort honom genuint hatad flera ggr tidigare. Frågan är vilken väg han väljer den här gången och vilken syn Oilers har på den här rekryteringen.
Tss...snälla du. Pens var mitt favoritlag tidigt och jag har följt Jagr genom hela resan därborta och jag måste säga att han är något överskattad. Visst är han en fantastisk sniper, men han är ingen Forsberg som exempel.