Deas: Men blir han bänkad i yotes och visar dålig inställning så tror jag han kommer få svårt få istid i ett mycket starkare sharks .. tror detta kommer bli en flopp och han kommer tjura och gnälla i media när inte får spela som han har för vana göra
mattias - 74: Där kom den - bomben. Babcock tillbaka i en roll som gjort honom genuint hatad flera ggr tidigare. Frågan är vilken väg han väljer den här gången och vilken syn Oilers har på den här rekryteringen.
Men blir han bänkad i yotes och visar dålig inställning så tror jag han kommer få svårt få istid i ett mycket starkare sharks .. tror detta kommer bli en flopp och han kommer tjura och gnälla i media när inte får spela som han har för vana göra