Deas: Tavares deltar ju tydligen i nån superseries för närvarande och folk som sett han spela tycker han bland dom sämre i laget , har dock inte sett nått därifrån själv
mattias - 74: Där kom den - bomben. Babcock tillbaka i en roll som gjort honom genuint hatad flera ggr tidigare. Frågan är vilken väg han väljer den här gången och vilken syn Oilers har på den här rekryteringen.
Tavares deltar ju tydligen i nån superseries för närvarande och folk som sett han spela tycker han bland dom sämre i laget , har dock inte sett nått därifrån själv