JimmyH: Jo det vart lite höga förväntningar direkt där , men tror även kaptens utnämnelsen hämmade han när vart utsedd som ung spelare som inte riktigt hittat sitt spel sen vart han förväntad vara ledare och frälsare för ett ganska svagt namn mässigt lag
mattias - 74: Där kom den - bomben. Babcock tillbaka i en roll som gjort honom genuint hatad flera ggr tidigare. Frågan är vilken väg han väljer den här gången och vilken syn Oilers har på den här rekryteringen.
Jo det vart lite höga förväntningar direkt där , men tror även kaptens utnämnelsen hämmade han när vart utsedd som ung spelare som inte riktigt hittat sitt spel sen vart han förväntad vara ledare och frälsare för ett ganska svagt namn mässigt lag