mattias - 74: ingen aning vad som händer och fötter där , beror nog på hur det går med rehabiliteringen för han och sånna saker , känns som blir han borta längre tag måste dom ju försöka ersätta han tills vidare , problemet dom haft är väll just inge spelare vill dit .. så tiden lär nog utvisa vad som händer
mattias - 74: Där kom den - bomben. Babcock tillbaka i en roll som gjort honom genuint hatad flera ggr tidigare. Frågan är vilken väg han väljer den här gången och vilken syn Oilers har på den här rekryteringen.
ingen aning vad som händer och fötter där , beror nog på hur det går med rehabiliteringen för han och sånna saker , känns som blir han borta längre tag måste dom ju försöka ersätta han tills vidare , problemet dom haft är väll just inge spelare vill dit .. så tiden lär nog utvisa vad som händer