Jesper Jonsson: Tror nog sopel hade lite höga krav på lön först sen när han minskat lönen så hade nog flesta klubbar fyllt sina behov och nu står han utan klubb och kanske får nöja sig med det smulor han kan tänkas få .. en annan spelare i samma läge är Danny Markov som inte har någon klubb än och antagligen krävt för mycket stålar , men han drar nog hem om inte får nå bud han nöjd med
mattias - 74: Där kom den - bomben. Babcock tillbaka i en roll som gjort honom genuint hatad flera ggr tidigare. Frågan är vilken väg han väljer den här gången och vilken syn Oilers har på den här rekryteringen.
Tror nog sopel hade lite höga krav på lön först sen när han minskat lönen så hade nog flesta klubbar fyllt sina behov och nu står han utan klubb och kanske får nöja sig med det smulor han kan tänkas få .. en annan spelare i samma läge är Danny Markov som inte har någon klubb än och antagligen krävt för mycket stålar , men han drar nog hem om inte får nå bud han nöjd med