Jesper Jonsson: Denna matchen var inge värre än devils - flyers , bara det att denna är mer uppmärksammad i svensk media tack vare simons överfall i slutet av förra säsongen
mattias - 74: Där kom den - bomben. Babcock tillbaka i en roll som gjort honom genuint hatad flera ggr tidigare. Frågan är vilken väg han väljer den här gången och vilken syn Oilers har på den här rekryteringen.
Denna matchen var inge värre än devils - flyers , bara det att denna är mer uppmärksammad i svensk media tack vare simons överfall i slutet av förra säsongen