mattias - 74: Jag tycker det fullkommligt menlöst jämföra vad spelare får för straff i NHL mot för ES , det 2 helt skilda ligor sen är det ju allmänt känt att disiplin nämnden i ES tar för vana slumpa avstängningarnas längd
Sen fattar jag inte vad Nordström har att göra i NHL diskussion att göra heller
Sharks har just nu både 2a och 9e val i årets draft. Blir det en sjuk trade dom laddar för eller går dom för valen (Stenberg som 2a och den bästa försvararen dom kan ta som 9e?)
Jag tycker det fullkommligt menlöst jämföra vad spelare får för straff i NHL mot för ES , det 2 helt skilda ligor sen är det ju allmänt känt att disiplin nämnden i ES tar för vana slumpa avstängningarnas längd
Sen fattar jag inte vad Nordström har att göra i NHL diskussion att göra heller