Salle: Stämpling med skridsko är fan riktigt lågt.
Då han gör bort sig för 8e gången tycker jag nog att han borde kunna stängas av på livsstid snart. Han tillför inte i närheten inte lika mycket som han förstör för ligan.
Sharks har just nu både 2a och 9e val i årets draft. Blir det en sjuk trade dom laddar för eller går dom för valen (Stenberg som 2a och den bästa försvararen dom kan ta som 9e?)
Då han gör bort sig för 8e gången tycker jag nog att han borde kunna stängas av på livsstid snart. Han tillför inte i närheten inte lika mycket som han förstör för ligan.