Det verkar som att Colorado kommer att få det jobbigt i den här matchen mot Rangers.
Man har skjutit 16 skott mot Lundqvist i första perioden, men Lundqvist har varit omutlig. I och för sig så måste jag också säga att Rangers BP-spel har fungerat väldigt bra, men Henke har ändå fått göra en hel del fina räddningar.
Och Rangers behöver bara 1 PP-läge för att göra första periodens enda mål.
Ryan Smyth borta denna match med nackbesvär, och saknaden efter Sakic i laget verkar vara stor.
mattias - 74: Där kom den - bomben. Babcock tillbaka i en roll som gjort honom genuint hatad flera ggr tidigare. Frågan är vilken väg han väljer den här gången och vilken syn Oilers har på den här rekryteringen.
Man har skjutit 16 skott mot Lundqvist i första perioden, men Lundqvist har varit omutlig.
I och för sig så måste jag också säga att Rangers BP-spel har fungerat väldigt bra, men Henke har ändå fått göra en hel del fina räddningar.
Och Rangers behöver bara 1 PP-läge för att göra första periodens enda mål.
Ryan Smyth borta denna match med nackbesvär, och saknaden efter Sakic i laget verkar vara stor.