NHL

Nationellt · 16184 inlägg · 804 ämnen

Inlägg: 956680

Sv: Colorado Avs
Det verkar som att Colorado kommer att få det jobbigt i den här matchen mot Rangers.

Man har skjutit 16 skott mot Lundqvist i första perioden, men Lundqvist har varit omutlig.
I och för sig så måste jag också säga att Rangers BP-spel har fungerat väldigt bra, men Henke har ändå fått göra en hel del fina räddningar.

Och Rangers behöver bara 1 PP-läge för att göra första periodens enda mål.

Ryan Smyth borta denna match med nackbesvär, och saknaden efter Sakic i laget verkar vara stor.

Sv: Allmän tråd för NHL
mattias - 74: Där kom den - bomben. Babcock tillbaka i en roll som gjort honom genuint hatad flera ggr tidigare. Frågan är vilken väg han väljer den här gången och vilken syn Oilers har på den här rekryteringen.
Sidan sköts av: Paddan SuneMangs