Där ser man. Roligt! Hoppas han får vara fräsh nu.
Sakic, Foppa, Stastny, Hejduk, Smyth, Svatos, Wolskij, Brunette, Hlinka ger en helt ok offensiv bredd =) Frågan är hur bra de har med gnuggare och stabila backar dock. Känns väl kanske inte som ett slutspelslag. Om det nu tar sig till slutspel.
mattias - 74: Där kom den - bomben. Babcock tillbaka i en roll som gjort honom genuint hatad flera ggr tidigare. Frågan är vilken väg han väljer den här gången och vilken syn Oilers har på den här rekryteringen.
Sakic, Foppa, Stastny, Hejduk, Smyth, Svatos, Wolskij, Brunette, Hlinka ger en helt ok offensiv bredd =) Frågan är hur bra de har med gnuggare och stabila backar dock. Känns väl kanske inte som ett slutspelslag. Om det nu tar sig till slutspel.