Deas: Sedan har väl Avs inte heller något särskilt lyckat målvaktspar där Theodore mest kostar en jävla massa pengar och Budaj åker omkring och heydiddleyho:ar.
Fast det hela är ju egentligen bara en smart uttänkt plan för att locka över Wolski, Stastny och Sakic till MoDo säsongen 08-09
mattias - 74: Där kom den - bomben. Babcock tillbaka i en roll som gjort honom genuint hatad flera ggr tidigare. Frågan är vilken väg han väljer den här gången och vilken syn Oilers har på den här rekryteringen.
Fast det hela är ju egentligen bara en smart uttänkt plan för att locka över Wolski, Stastny och Sakic till MoDo säsongen 08-09