Avs ser mycket vasst ut framåt då alla är med, men bakåt? Försvaret har ju fått en uppryckning mot ifjol med Hannan och nu även Foote men jag tvivlar på att Budaj/Theodore är något som bär ens till en conference final.
Om nu inte Theodore känner för att spela som då han var bland dom bättre i NHL känns dom båda som lite för mkt varannan dag, spika igen ena kvällen för att släppa in 6-7 nästa
mattias - 74: Där kom den - bomben. Babcock tillbaka i en roll som gjort honom genuint hatad flera ggr tidigare. Frågan är vilken väg han väljer den här gången och vilken syn Oilers har på den här rekryteringen.
Avs ser mycket vasst ut framåt då alla är med, men bakåt?
Försvaret har ju fått en uppryckning mot ifjol med Hannan och nu även Foote men jag tvivlar på att Budaj/Theodore är något som bär ens till en conference final.
Om nu inte Theodore känner för att spela som då han var bland dom bättre i NHL känns dom båda som lite för mkt varannan dag, spika igen ena kvällen för att släppa in 6-7 nästa