NHL

Nationellt · 16191 inlägg · 804 ämnen

Inlägg: 992609

Sv: Trades
Hawerchuk: Crosbys kedja ska lira offensivt i vilket fall. I vems sällskap ser man helst att han gör det, Armstrongs eller Hossas? Hossa är dessutom en bra tvåvägsspelare, och inte bara en flashig sniper.

De kan nu behålla succékedjan med Malone, Malkin och Sykora, samtidigt som de slänger ihop en till kedja baserad på Hossa och Crosby. Good times :)

rbn: De fick ju precis en sådan back i Gill. Det de varit sämst på i år är PK. Samtliga nykomlingar (Gill, Hossa och Dupuis) är mycket bra i den spelformen.

Visst är backbesättning bäst rent offensivt iom. killar som Gonchar, Whitney och Letang. Att defensivt stabile Eaton tyvärr är skadad bidrar inte direkt heller, men Scuderi och Gill är även dem fina, defensiva pjäser.

Sv: Allmän tråd för NHL
Sharks har just nu både 2a och 9e val i årets draft.
Blir det en sjuk trade dom laddar för eller går dom för valen (Stenberg som 2a och den bästa försvararen dom kan ta som 9e?)
Sidan sköts av: Paddan SuneMangs