Pittsburgh-NY-Rangers 01:00
« Föregående · 844127 Till forumet
Sv: Pittsburgh-NY-Rangers 01:00
Dawidovski:
Har inte den kanalen tyvärr
Man får bara den om man har Parabol va ?? Jag få se Canucks kl 04 om jag är uppe då !!
Har inte den kanalen tyvärr
Man får bara den om man har Parabol va ?? Jag få se Canucks kl 04 om jag är uppe då !!
Sv: Pittsburgh-NY-Rangers 01:00
mattias - 74: ok, jo parabol är det väl som gäller! jag orkar nog inte se 2 matcher inatt, tycker kl 4 är en dum tid, 1 är perfekt! ibland när jag jobbar morgon så brukar jag kliva upp 4 om det är nån match som börjar då på tv, och kolla matchen o sedan åka o jobba, jäkligt skönt o ha sett en kanonmatch från slutspelet tex. o sedan fara på jobbet, perfekt start på dagen (förutom kellogs all bran då) ;-)
Sv: Pittsburgh-NY-Rangers 01:00
Vad jiddrar ni i? Matchen går på vanliga canal plus sport :)
Helt perfekt. Alla polare ska festa men jag är förkyld och får mysa ensam med pingvinerna =)
Crosby är nog frustrerad efter 2 poäng på senaste 6 matcherna. Jag har dock sett 3 av dem och då har han varit vanlige Crosby. Bäst på plan och ligger som vanligt bakom mängder av chanser. De har varit ineffektiva dock...plus ramträffar och bortdömt mål.
Islossning inatt =)
Hoppas de fortsätter med Malkin - Crosby - Recchi.
Roberts - Christensen - Oullette har ju funkat bra som andrakedja så varför inte.
Då Therrien inte närvarar (efter sin fars bortgång) ikväll kanske samma kedjor får spela hela matchen ihop dessutom.
Helt perfekt. Alla polare ska festa men jag är förkyld och får mysa ensam med pingvinerna =)
Crosby är nog frustrerad efter 2 poäng på senaste 6 matcherna. Jag har dock sett 3 av dem och då har han varit vanlige Crosby. Bäst på plan och ligger som vanligt bakom mängder av chanser. De har varit ineffektiva dock...plus ramträffar och bortdömt mål.
Islossning inatt =)
Hoppas de fortsätter med Malkin - Crosby - Recchi.
Roberts - Christensen - Oullette har ju funkat bra som andrakedja så varför inte.
Då Therrien inte närvarar (efter sin fars bortgång) ikväll kanske samma kedjor får spela hela matchen ihop dessutom.
Sv: Pittsburgh-NY-Rangers 01:00
Hehe, sorry, ni pratade såklart om matchen mellan Rangers och Pens den 1a =) Men ingen skada skedd, samma tråd kan ju gälla ikväll igen :)
« Föregående · 844127
nån fler än jag som tänker sitta uppe o kolla på matchen på NASN?