Längdskidor
Klart han skall vara med i SVT annars är det ju snudd på skandal. Men jag ser väldigt mycket på NRK när det är OS, för de är lite småroliga och de är dessutom suveränt duktiga på att få dit gäster till sin studio, bra mycket bättre än SVT.
Och så är det ju lite skadeglädje att de inte har så många guld som de hoppats på, nu vet dom hur det känns också. Den känslan har ju vi haft i många, många år.
det är inte ofta det händer! Får nog njuta av stunden och zappa över till nrk senare.
Björn Lind skall komma till NRKs studio ikväll, kan kanske vara av intresse för någon.
För övrigt är det mycket underhållande att se på norsk tv idag måste jag säga, det är bara Sverige, Sverige, Sverige och Sverige.
JA tyckte Thobbe visade i dag att han inte alls är överskattad utan en sann fajter.... och Lind är i en klass för sig
Chandra Crawford, där var en som man inte alls hade med på förhandstipset. Känner mig lite stolt dock över att jag tidigare var förvånad över att inte hon fick köra sprintstafetten. Jag hade henne med som en bra klassisk sprinter men i fristil har hon inte gjort mycket tidigare. Han var i och för sig trea i Davos den 4/2 men jag trodde verkligen att det var en engångsföreteelse. Idrotten vore tråkig utan överraskningar! :-)
Fredriksson:-Du är bäst!
Lind:-Tur!!
65selander:
Björn Lind är så dominant i sprint att det nästan är löjligt. När upploppet startade så var han redan klar som guldmedaljör. Fullständigt överlägsen och, som det såg ut, med hur mycket krafter som helst kvar. Jag bugar och bockar för en makalös uppvisning.
