Längdskidor
« Föregående · 680993 · Nästa » Till forumet
Sv: Längdskidor
Salle: Kalla såg lite trött ut. I alla fall om hon vore boxare, hon andades med öppen mun.
Sv: Längdskidor
Lumber Jack: Fast vad var det för jävla snösörja man placerat ut i böjen efter sista utförsbacken?
Sv: Längdskidor
Jag undrar hur det kommer sig att alla franska skidskyttarna prickat formen just nu när det är OS? Bra gjort!
Sv: Längdskidor
Lumber Jack: Just nu ser man verkligen fram emot Ferrys kommentarer. Citatmaskinen kommer slå till igen, var så säkra. :-)
Sv: Längdskidor
Poffa: Hahaha! Efter två minuters oavbruet förvirrat surr. "Inte ens jag kommer på något att säga."
Sv: Längdskidor
NuMo: Förvirrat vet jag inte. Han sa fler vettiga saker än vad svenska fotbollslandslaget har skrapat ihop sedan VM -58.
Sv: Längdskidor
Lumber Jack: När Region Norrland slutligen sjösätts så har vi en klar kandidat till regionråd, oavsett vilket parti han väljer att representera.
Låt han bara mala på så blir det Norrbotniabana, Kvarkenbro samt motorväg Haparanda-Gävle inom fem år. :-)
Låt han bara mala på så blir det Norrbotniabana, Kvarkenbro samt motorväg Haparanda-Gävle inom fem år. :-)
Sv: Längdskidor
Björn W: Man verkat missa nåt då man somnade i soffan.
Sån tur att man vaknade av Jakob Hårds ettriga och osköna röst på reprisen.
Sån tur att man vaknade av Jakob Hårds ettriga och osköna röst på reprisen.
Redigerad kommentar
Sv: Längdskidor
Lumber Jack: yep du hittar även övriga medaljlopp/tävlingar där.
Länkar:
Damernas 15 km jaktstart - Längdskidor | SVT PlayDamernas 10 km fristil - Längdskidor | SVT PlayHerrarnas jaktstart (12,5 km) - Skidskytte | SVT PlayDamernas kombination - störtlopp - Alpint | SVT PlayDamernas kombination - slalom - Alpint | SVT Play
Damernas 15 km jaktstart - Längdskidor | SVT PlayDamernas 10 km fristil - Längdskidor | SVT PlayHerrarnas jaktstart (12,5 km) - Skidskytte | SVT PlayDamernas kombination - störtlopp - Alpint | SVT PlayDamernas kombination - slalom - Alpint | SVT Play
Sv: Längdskidor
Lumber Jack: Nu börjar jag fatta varför ni var så exalterade igår. Utan att ha sett det var det ju kul men nu med ett varv kvar...
Även med resultat i hand har man lite ståpäls... :-)
Även med resultat i hand har man lite ståpäls... :-)
Sv: Längdskidor
Salle: Blomqvist blir heltokig, jag misstänker att rätt många kände så igår när dom följde loppet via TVn igår. Jag gjorde det iaf. Man blev halvtokig iaf när först Olsson svarade när Legkov kom där i backen och sedan heltokig när Hellner gick om och det var klart redan innan sista kurvan in mot mål att guldet var hans.
Sv: Längdskidor
Det här snacket från Nortugg att det är Hellner som sabbar staven tycker jag är lite konstigt. När Nortugg KLIVER in framför Hellner så tar/håller Hellner lätt i norskens vänstra stav. Men det är höger stav han byter några 100m efteråt?
Sv: Längdskidor
Salle: den bilden du tänker på är missvisande. Det Hellner gör där är för att inte åka in i honom. Det är en vanlig företelse i klungor. Nej det där med staven händer tydligen strax efter det. Hellner kliver tydligen på Northugs stav, det är dock inte medvetet.
Sv: Längdskidor
NuMo: Nu får Hellner köra som en idiot för att rädda det här.. kostar det för mycket krafter tro?
Sv: Längdskidor
Bissett19: Teodor tappar på sina sträckor och Hellner får köra ikapp, tror inte han orkar hela vägen faktiskt.. Det blir för jobbigt!
Sv: Längdskidor
MarcusElving: Grabben måste ha varit syrastinn innan han startade ens.
Redigerad kommentar
« Föregående · 680993 · Nästa »

Frisco:
Vem hade trott att det skulle vara tungt att vara norrman idag?