MarcusElving: Trots att du inte bryr dig och blir illamående av damhockey, så verkar du väldigt engagerad.
Inlägg: 1239560
Svarskommentarer
Sv: Längdskidor
Poffa: Finns inget annat att titta på så jag har på matchen i bakgrunden medans jag sitter vid datorn. Så engagerad är jag inte, kan jag lova! Men man slänger ett öga då och då eftersom det trots allt är en semifinal.
Men snart är det final för Haag och Kalla, då kan damhockeyn fara å flyga!
Men snart är det final för Haag och Kalla, då kan damhockeyn fara å flyga!
Redigerad kommentar