Inlägg: 1239584
Svarskommentarer
Sv: Längdskidor
Det är en sak att hålla Modo varmt om hjärtat, men vissas inlägg härinne är verkligen rent idiotiska. Mys att se att det kombineras. Vatten på kvarn, typ...
Ett stort grattis till tjejerna och framförallt till Haag!
Ett stort grattis till tjejerna och framförallt till Haag!
Den dagen man jämför längdskidor med ishockey på damsidan så har man inte många rätt.