Inlägg: 1239907
Svarskommentarer
Sv: Vancouver 2010 - allmänna tråden
Salle: underbart och håller med dig om Surströmmingsderbyt :-))
Salle: underbart och håller med dig om Surströmmingsderbyt :-))
Christer Jonasson är så j-a bra.
Men i övrigt så har dom ju annat kul för sig osså.