hellge: Fast när vi kommer in i slutet på april solen värmer och man rullar fram kolgrillen på hemmanet Då är all jäkla snö bortglömd och lägenhet suger igen.
Inlägg: 1241071
Svarskommentarer
Sv: hockey
Herminator: Ja, det är då ni med hus tar fram hammare, spik, tvåtumfyror, gräsklippare, räfsor med mera. Vi i lägenhet åker till polare med hus och grillar, dricker öl och njuter av det positiva med hus. Sedan åker vi hem till lägenheten medan ni återgår till era hammare.
Och nu gjorde USA 2-2.